«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

سومین روز نوزدهمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۵  فیلم در سینما‌های مشهد همراه بود

  • کد خبر: ۹۸۵۰۵
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
سومین روز نوزدهمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۵  فیلم در سینما‌های مشهد همراه بود
در سومین روز نوزدهمین دوره جشنواره فیلم  فجر مشهد چندین فیلم روی پرده سینما‌ها رفتند. ساعت ۱۷:۳۰ فیلم «ماهان»، فیلم «بدون قرار قبلی»، فیلم «بی رویا» و فیلم «بی مادر» اکران شدند. ساعت ۱۹:۳۰ نیز فیلم  «ملاقات خصوصی» در سینما‌های هویزه، آفریقا، ویلاژتوریست، اطلس، پارک بازار، گلشن و برفی به نمایش درآمد.

شکیبا افخمی‌راد | شهرآرانیوز - در سومین روز نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد چندین فیلم روی پرده سینما‌ها رفتند. ساعت ۱۷:۳۰ فیلم «ماهان» به کارگردانی حمید شاه حاتمی در سینما‌های آفریقا، هویزه و سیمرغ، فیلم «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی در سینمااطلس، فیلم «بی رویا» اثر آرین وزیردفتری در سینما پارک بازار و فیلم «بی مادر» در سینماویلاژتوریست اکران شدند. ساعت ۱۹:۳۰ نیز فیلم  «ملاقات خصوصی» در سینما‌های هویزه، آفریقا، ویلاژتوریست، اطلس، پارک بازار، گلشن و برفی به نمایش درآمد.

استقبال از فیلم «ملاقات خصوصی»

در میان آثار اکران شده در روز سوم «ماهان» چندان با اقبال مخاطبان روبه رو نشد. حتی در سینماهویزه نمایش این فیلم از سالن یک به سالن دو منتقل شد. اما برخلاف «ماهان»، فیلم «ملاقات خصوصی» با بازی پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا که تا اینجای کار رتبه اول آرای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر را به دست آورده است، مورد استقبال تماشاگران مشهدی هم قرار گرفت. به طوری که همه بلیت‌های هفت سینمای نمایش دهنده این فیلم فروش رفته بود. این استقبال حتی باعث شد اولین سیانس فوق العاده برای یک فیلم در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم مشهد باز شود.

به این ترتیب سینمااطلس علاوه بر ساعت ۱۹:۳۰ در ساعت ۲۲ دیشب هم «ملاقات خصوصی» را روی پرده برد. استقبال از این فیلم در سینماگلشن به گونه‌ای بود که صندلی‌های کنار راهرو‌ها هم پر شده بود. اما در سینما هویزه سالن آن قدر شلوغ بود که برخی مخاطبان بدون فاصله گذاری اجتماعی کنار یکدیگر نشسته بودند. البته تذکر برای زدن ماسک و انجام تب سنجی تقریبا در همه سینما‌های نمایش دهنده فیلم‌های جشنواره مطابق روز‌های قبل صورت می‌گرفت.

عملکرد خوب رسانه‌ها تا روز سوم

در روز سوم جشنواره مشهد مهدی شاد، رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی، که در سینماآفریقا حضور داشت درباره عملکرد رسانه‌ها به شهرآرا گفت: ما امسال برنامه ریزی کردیم که در حوزه برون داد رسانه‌ای جشنواره اتفاق متفاوتی از سال‌های گذشته رقم بخورد. از این رو، هرکدام از رسانه‌ها در یک سینما کانونی دارند و مشغول به تولید محتوا هستند و ارتباط با مخاطبان در همه سینما‌های حاضر در جشنواره برقرار است.

به گفته او، امسال سینما‌ها خیلی جدی‌تر از سال‌های قبل به حوزه بررسی و تحلیل آثار ورود کرده اند و با راه اندازی کمیته نقد و پژوهشی که در جشنواره نوزدهم رقم خورده امروز سینما‌ها میزبان دوستان اهل اندیشه و منتقد هستند و آثار در حوزه نقد محتوایی و فرمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اکران سی امین فیلم کیمیایی

براساس برنامه ارائه شده امروز فیلم‌های «خائن کشی»، «ملاقات خصوصی»، «لایه‌های دروغ» و «نمور» روی پرده سینما‌های مشهد می‌روند. ما در ادامه به معرفی سه اثری پرداخته ایم که برای اولین برای در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرند. «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، امروز ساعت ۱۹:۳۰ در سینما‌های پارک بازار، برفی، هویزه، اطلس، آفریقا، گلشن و ویلاژتوریست اکران می‌شود.

اثر مشترک ایران و فنلاند

فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ»، نخستین فیلم تولید مشترک کشور‌های ایران و فنلاند است که در ژانر اکشن حادثه‌ای تولید شده و امروز ۱۹ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ در سینما‌های سیمرغ، آفریقا، هویزه، ویلاژتوریست و پارک بازار اکران می‌شود. این اثر سینمایی که نخستین تجربه کارگردانی رامین سهراب محسوب می‌شود، تنها درباره یک آتش نشان ایرانی است که دچار مشکلاتی در زندگی خود شده و گرفتار حوادث سختی می‌شود. رامین سهراب، جسیکا ولف، نادر فلاح، کامران تفتی و ارسلان قاسمی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم جلوی دوربین رفته اند.

تک سیانس «نمور»

فیلم سینمایی «نمور» به کارگردانی داود بیدل و تهیه کنندگی یاسر جعفری، امروز ساعت ۱۳ در سینماآفریقا اکران می‌شود و اگر دوباره تغییری در جدول بلیت فروشی نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد ایجاد نشود احتمالا این سیانس تنها اکران «نمور» در مشهد خواهد شود. فیلم نامه این ملودرام ملتهب اجتماعی را نوشین معراجی به نگارش درآورده است. در «نمور» که دومین فیلم سینمایی بیدل در مقام کارگردان محسوب می‌شود، محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن پور، نسیم ادبی، باربد بابایی و بهاره کیان افشار به ایفای نقش پرداخته اند.

 
معرفی فیلم «دسته دختران» منیر قیدی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->